September 16, 2010

Wish I Could Spin My World Into Reverse

 
 I got my hair cut today and I don't really like them!! It's way sorter and can't used to it but I guess I have to wait to be like before.. :(
Anyway.. This is my new dress from Blanco I've told ya.. I looove it!! I combine it with my vintage purse and some gold jewels.. I can wear it all the time!

Σήμερα κουρεύτηκα και δεν μου αρέσουν καθόλου τα μαλλιά μου! Είναι αρκετά πιο κοντά και δεν μπορώ να τα συνηθίσω.. :(
Αυτό είναι το φόρεμα από το Blanco που σας έλεγα.. Το συνδίασα με την vintage τσάντα μου και με μερικά χρυσά κοσμήματα.. 

RIP my hair!
Chara
    

5 comments:

  1. ayta einai ta konta mallia??ayta einai ta mallia ths antouanetas gia na anebei o prighpas ston 5 orofo!

    ReplyDelete
  2. Thanks girls!

    Kotitsa dusuxws etsi itan ta mallia m prin.. to outfit einai tis proigoumenis meras!

    ReplyDelete
  3. Ti na pw gia thn yperoxh ayth tsanta! phra k egw apo ena second hand mia analogh se kitrino, tha thn postarw sto avriano post! Oso gia ta mallia, emena mou aresoun, kai den mou moiazoun kai poly konta edw pou ta leme! Ta filia mou!

    ReplyDelete
  4. ta mallia sou einai uperoxa thelw ki emena na mkarunoun toso
    teleio forema

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...